Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Monday, March 25, 2013

nUrSInG PiLlOw...AgAiN...!!!!

Seperti yang aku janjikan..haaaaa....siap juga sarung bantal menyusu ni.. jeng..jeng..jeng...

Penat juga memikir cara nak buat sarung ni... Yela da la 100% jahit tangan.. Lps tu secara jujurnya inilah 1st time aku buat sumenyer sendiri... sllunya men order kt kedai jer..

Pagi2 sabtu lagi aku da mula mnjahit...smp trdengar suara sumbang membebel gara2 hobi aku yg terlatest nie....(jgn kecik ati yer abg...nur tgh giler mnjahit nie...plg x..save cost u darling...)

Aku ni keinginan banyak nk mnambah produk si kecik tp hold dulu sbb bajet kurang...so ini lah caranya nak memenuhkan kehendak hati nie....










Gambar selepas siap mlm krg baru aku amik yer sbb mlm td dok menyembat lagi ape yg patut...ade request dr yg tersayang... "lps ni wat bantal C lg ke?"... ade ke bntl ni darling aku pggl bntl C... ceh... pnt jer aku meng introduce dia... nmpk gayanya aku kne wat bntuk lain la pula lps nie...



ha ni lah hasilnyer... nmpk x caripuff kt tepi tu????
hehehehe...rs puas sgt 100% adalah usaha sendiri menjahit
TANPA MENGGUNAKAN MESIN JAHIT....
en.hubby pun xsgka bini dia ni blh jahit...sukenyer...!

4 comments:

  1. cantik ke? hehehehe time kaseh ler byk2 ats pujian tue...kembg rsnyer...

    ReplyDelete
  2. cantek. skrg tgh belajar tutorial buat bantal ni

    ReplyDelete
  3. time kaseh... tp 1 la yg sy nk pesan kt kwn2 yg len.... lbh elok pki kain cotton... btl la mcm yg sy research psl kain flennel ni... lm2 dia akn jd berbulu... lbh2 lg yg plain.. tp yg plain lg dasyat dia akn turun colour

    ReplyDelete

Popular Posts