Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Thursday, October 27, 2011

Mengisi kebosanan..

Dah bpe lm aku xrs bz bebenor kat ofis nie.... sume wat hal sndr trmsk ler aku... kekadg boring gak.... Tp klu dah bz rimas gak.. Mn Xnyer klu dah bz smp xmng tgn dibuatnyer... Nak mkn pn xsmpt la....
Tp saat nie aku mmg tgh boring... nak tdo agak melampau pula... yerla bos pn elok jer ddk kat ats kerusi buat keje.. Tang aku sdp2 nak buat tahi mata... mmg nak kene pelangkong ler gamaknyer.... hehehehehehe

Bila dikenang balik kenangan lepas... mcm2 perasaan yg timbul dalam hati nie... Tapi kebanyakkannya lebih pada bersyukur pada Allah S.W.T. Kerana Engkaulah aku masih kekal di sini.. Kerana Engkaulah aku terus kuat meniti hari-hari yang mendatang dgn rasa penuh kesyukuran.. Kerana Engkau jugalah aku terus gagah menerajui segala onak dan liku2 kehidupan nie dengan penuh sabar... Walhal bila teringat peristiwa lepas... Hanya kekesalan yang bermahajalela di hati... hhhmmmmm.... Tinggallah episod duka.. tinggallah segalanya...

Popular Posts