Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Tuesday, April 2, 2013

ANNIVESSARY KE-3

Sape sangka 27-3-2013 cukup 3thn perkahwinan aku dengan abg.. Dlm tmpoh tu jgn xtau mcm2 kitorg lalui..

Ada masa n tikanya memang aku penat bila pikir sikap manusia2 yg berumahtangga...terutamanya yg dah memang termaktub ade tgjwb tp culas... Dlm tempoh ni terlalu byk ujian. Pernah sampai 1 tahap aku rasa lbh baik mengalah dari teruskan.. Sebab kalau hrp aku sorang jer yg berusaha nak pertahankan hbgn ni xkemana...

Dlm tmph ni aku rs aku da ckp matang untuk buat keputusan... Akhirnyer 
aku hanya mampu berdoa n berharap...setiap yg jadi ade hikmah tersendiri.. Percaturan hidup ni lumrah rumahtangga.. kte hanya boleh mencorak.. PENENTU SEGALANYA adalah ALLAH S.W.T YANG MAHA ESA

Adatla rumah mn yg xbergoyang..tangga mana yg x bergoncang???? Tue sume asam garam dlm hdp berumahtangga.

Aku terlalu berharap ikatan ni akan terus kukuh hingga akhir hayat kami. Cukup sekadar aku katakan, aku bukan nak kan kekayaan tapi lebih pada kasih sayang, suami yang penyayang dan adil ditambah lagi dengan putera nan sorang ni.. Aku dah cukup bahagia..

Aku bersyukur pada Allah..wlpn cabaran tu terlalu banyak tapi kami masih bahagia. Dan aku sentiasa berdoa pada Allah S.W.T supaya hubungan kasih sayang ni berkekalan hingga akhir hayat kami...Amin.. HaPpY AnNiVeSsaRy AbAnG!.. Nur Sayang Sangat Abang ngn Imran... Sayang sangat-sangat..!



No comments:

Post a Comment

Popular Posts