Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Wednesday, April 17, 2013

KAIN FLANEL....Cotton...ENGLISH COTTON...

Dalam kepala ni penuh dengan idea..
Memandangkan aku mmg tgh giler nak mnjahit ni.. jadi collection kain flanel mmg mnjadi pilihan aku..

Sbb kebanyakkannya aku buat untuk BABY..
1- Bedung baby
2- Barut baby
3- Sarung lapik stroller baby
4- Sarung lapik baby carrier (DAH SIAP)
5- Sarung bantal kekabu abg dgn Imran
6- Selimut Imran
7- Tuala muka (abg, imran, baby)
8- Bantal menyusu (DAH SIAP)
9- Cover bantal menyusu (DAH SIAP)

Setakat ni xbyk collection lg... terbyg2 corak2 kain flanel yg aku da amik tp xjd beli hari tu... kat Kamdar n Nagoya harga RM5.50 semeter tapi yg corak je la... aku pula suka match kan dengan kain flanel yg plain.. Tapi susah nk dpt.. balik kampung mak aku kat banting baru aku shopping flanel plain nie..



+ pink plain


+ merah plain


+ turquise plain

+ orange plain


+ orange / yellow plain


+ orange / yellow plain / blue plain

Ha...inilah collection aku wat ms ni.. hjg bulan ni..stok bkl brtmbh.. sbb selagi xtau jantina baby...bedung xblh buat. Jadi bila bedung siap jer..maka yang lain bakal jadi kenyataan...

2 comments:

Popular Posts