Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Tuesday, March 5, 2013

HaPPy BesDaY IMrAn & iLmAn


Cepat betul masa berlalu...putera kecik aku dah besar rupenyer.. Macam xsangka Ahad lepas 4 Mac 2013 kitorang 1 family celebrate besady 2 adik beradik sesusu ni.. hehehehehe sebenarnya yang kecik tu anak buah aku tapi dah aku yang susu kan... ermmmmm jadia anak aku la jg. comel kan...




Nampak x keterujaan 2 beradik ni bila nampak hadiah... terutama anak aku.. yang beso tu... Alhamdulillah... akhirnya selesai sudah majlis.. Time kasih pada kawan2 yang sudi hadir bagi memeriahkan lagi majlis hari lahir anak-anak aku..

Pada adik- beradik, mak n ayah..tahnks sbb banyak menolong kitorang.. time kasih sume...


HAPPY BESDAY SAYANG...BUAH HATI...INTAN PAYUNG UMMI..AYAH...!!!!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts