Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Tuesday, March 19, 2013

BaNtAl MeNyUsU * NuRsInG PiLlOw

Jumaat lopeh, kitorang trs g p.mlm kat Bestari Jaya. Entah cmne aku trpndg ade sorg untie ni jual kain ela.

Aku pun dok belek2...nth cmne hati dah terberkenan igt nak amik semeter... nak wat bantal.. bl tnye hrg..aku rs mcm murah jer kt untie nie.. dia bg RM3.80 so laki aku beli 3 meter..

Mlm tu juga, tanpa menunggu lama..aku pun memulakan projek.. hahahahahaha
terkejut en.hubby...dia igt aku nk ganti blk bantal dia rpenye aku modifed trs... jadila bantal menyusu... tapi dia siap bg hint.." lps ni jgn buat 1...buat la 3 skl.." aku trpk2 knp kena buat lg 2 yer....??????? confused....tersirat sungguh kata2 tu...

Ini untuk my newborn baby...abg imran da mula jeles...hahahahahaha



kain yg dah dipotong secara terbalik


aku jahit tgn jer...untuk pastikan kekabu xde yg terkelua
contoh jahitan...maafla..klu xcantik...sekadar mempraktikkan ilmu KH tgktn 3 dulu..hehehe

da setel jahit sume....kita tgglkn bhgn tgh tu sikit tnpa berjahit...
kekabu yang telah berjaya disumbat penuh...

ini da saat genting...agak kurang kemas..tapi nak siapkan juga wlpn prt da memulas.. huhuhuhu

jeng..jeng..jeng...da siap...sarung ODW.....

ha inilah hasil tangan ku..memandangkan mesin jahit xde..tp keinginan nak menjahit tu membuak2...so belasah jer la... penting my darling jaga prince dia...

weekend nie..niat ati ni nak siapkan cover dia pula..harap2 tercapaila....


(sbnrnye..mggu ni..mggu plg kritikal dlm hdp kitorg... 3branak keracunan makanan.. imran la yg plg kesian..smp hari ini cirit-birit tak baik-baik lagi)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts