Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Friday, June 7, 2013

BaRaNg PaNtAnG DaH SaMpAi!!!!

Blog Pantang paling Murah Setakat nie..... http://shafi.my/

Yang Ku nanti...

jeng...jeng...jeng... akhirnyer
Nak share sikit ngn mmbe2 yg len.. kte ni org pompuan sllunye cerewet.. btl x?+__)(*&^%#$##... hehehehe.. bukn cerewet ape..

Berbulan aku mensurveykan diri mencari produk NR yg murah... (mn ade produk NR murah).... tu pasal kene survey..hehehehehe

Dulu aku beli kt Kak Engku Bidan Bersalin... Harga dia pun not bad la..
Tapi yg ni lg best.... harga memang murah giler2 babeseee ler... hukhukhukhukhuk.......hehehhee

Stok brg yg aku beli

1- Phytonatal 180bj RM159.. hrg luar  RM205
2- Minyak Herbanika NR 130ml RM51.25.. hrg luar ...RM68
3- Minyak Berubat Herbanika NR 130ml RM23.85... hrg lua.. RM33
4- Losyen Sejuta Khasiat Anugerah RM18.15.. hrg lua... RM28
5- Gamat King Anugerah RM40.35...hrg lua... RM48

Kalau Beli RM150 keatas free postage..

Aku order rabu....sampai jumaat.. lewat sehari sebab minyak herbanika dah habis stok.. Tadi dia smp dlm pkl 12tghr.. so kira cpt la tu kan...


Korang terjah dulu....lps tu habaq kt depa suma.. betul x ape aku ckp..
Kat lua pun blm tntu dapat hrg runtuh mcm ni... Pd pembeli kt lua sn.. jgn ragu2 lagi... lps ni pun..insyaallah aku akan terus berurusan dgn http://shafi.my/... sehingga aku ada kedai macam dorang ni.. hahahahahha (xde kne mngena lgsg)....

Try la terjah http://shafi.my/ confirm uolllss sume pueh hati... servis dia pun ok... aku bg 5***** sbb wlpn ade insiden yg xpuah hati pd mulenyer.. tp dorg tetap layan pertanyaan aku sebaik mungkin...


P/S: ape nak buat dah trimester akhir...kepala angin mmg lebih la... hahahaha

No comments:

Post a Comment

Popular Posts