Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Wednesday, June 12, 2013

MeNaNtI DeNgAn PeNuH SaBaR....

Hari nie cukup tempoh 9bulan 1 hari...
Rasa2nye kali nie aku bersalin awl mcm dulu ke idak??????
hehehehehhe...aku siap pesan kt bby
"tecik...jgn kua awl sgt yer...klu blh ngam2 masa ummi ngn ayah dpt gj..." baru syok shopping skl... hahahahha

Ada hati nak shopping konon...bentan lg tau la...
Arghhharghhhharghhh.....xnk dikenang lagi... sakit tu bentan...
Sape yg pernah kena....mst tau.. tp bentan ni mcm2 jenis...

Yang aku kne bentan susu... n 1 lg xtau ape nmnye... 2 kl tu kene..
dasyat x aku.... giler shopping dlm pantang punyer pasal... amik ko natijahnyer.....kuangkuangkuang...






Seronok bila rs dia brgerak...tapi senak jadinye... lagila bila "tecik" nie da makin besar....,akin xmuat la kot..dia pun da xselesa...

Xpe xlm lg "tecik ummi n ayah" nak kua... boleh geng ngn abg imran...
Risau ummi bila pk abg imran... skrg dia kuat mmberontak.

Mak aku ckp....dia "menyalak mak" maksudnye dia da tau mmg xlm lg dia nk dpt adik jd dia wat perangai...

Stressed giler aku dibuatnye......

P/S: Rasa mcm nak boikot masak la... kaki pun da mula bengkak da nie.... Aku doa biarlah sumnye berjalan dengan selamat.. n Moga Allah S.W.T permudahkan segalanya nanti...aminnnnnn...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts