Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Monday, April 30, 2012

Kurniaan ALLAH S.W.T Untuk KAMI SEKELUARGA!!!

Bismillahhirrahmannirrahim...

Hari ni aku dapat "mengepost" semua yg da lama terpendam ni dengan tenang. Opis ku lengang hari ni.. Memandangkan esok Hari Pekerja jadi ramai la yg sambung cuti..

Semalam seharian aku ngn en.hubby bertungkus-lumus mengangkut barang pindah.. Kami ni de 1 perangai sejak akhir2 ni. Pantang nampak brg murah kami beli utk "save money". Tak kira la kat mana pun bek jumpa kat rantau @ pun kat banting kami beli jer.. Jadi stok perabot kami di merata-rata tempat la...huhuhuhuhuhu

Dan hari ni lah natijahnya.. badan-badanku sakit semuanya.. rasa mcm nk g wat fisio jer.. Sengal sendi2 aku... huahuahuahuahuahuhahua.....

Tapi aku puas ati penat camner pun xlama lagi kami sefamily akan brpindh ke rumah baru...





















Sebelum ubah suai dibuat...xlm lg akn aku selitkan muka baru rumah ku!!!!!!





Popular Posts