Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Monday, April 30, 2012

18 APRIL 2012.. TARIKH KERAMAT

Semalam seperti yang dirancang aku ngn hubby kelua rumah pukul 8. Majlis Perasmian mula pukul 9.30 pagi. Perjalanan kami penuh ngn cabaran. Aku ni xbpe pandai jln KL. jd harapkan EN.HUBBY la... Jln jem teruk.. kami sampai sesat..

Nasib bek kami tiba tepat pada masa. Parking pula penuh.. TIBA LA KAMI DI TEMPAT YANG DI TUJU.. di HOTEL EQUATORIAL, BANGI...

Smp je trus breakfast.. tapi aku maintance cun lagi.. tapi bila tanya berdebar2 tak???? xdela sgt..ok la.. Lepas sign attend kami diarahkn msk ke dewan dan ditempatkn di meja WINNERS 3.....jengjengjeng.....

Tepat 10.15 pagi majlis pun bermula... Masa ni baru aku rs mcm nk terkucil la..perut memulas la....semua benda yg aku xsmpt nak rasa da mula terasa masa ni....huhuhuhuhuh

dug...dag..dug...dag..dug..dag....sejuk2 tgn aku.. en.hubby pula tunjuk cool.. Jadi nm pertama diumumkan..NURUL HUDA MOHAMAD.. luruh jntg aku...aik..nm bunyi lbh kurg sm ler..tp bukn aku....kelakar tgk mke en.hubby mcm kne skt jntg..berdebar2 stp kl nm NURUL disebut..

8 pemenang baucer percutian dah diumum, begitu juga dengan 5 pemenag blackberry bold. Skrg tggl 5 lg pemenang Iphone 4 dan 10 org lg pemenang untuk IPAD2.. YANG PALING PENTING SEORANG PEMENANG UNTUK NAZA FORTE..

Seorang demi seorang dah naik naik ke stage utk terima hadiah msg2. Nama aku msh lg tak disebut2.. Jadi harapan kami makin tinggi.. sehingga la.... Pengacara majlis mengumukan " nama2 yang sy sebut ni sila naik ke atas:. aku salah seorg dari 11 pemenang tu.. 

Debaran makin terasa... dan akhirnya nama aku diumukan sbg pmng IPAD2... Alhamdulillah... Rezki Allah.. Tarikh ni juga aku dapat kunci rumah baru kami... Bertambah2 bersyukur aku dengan Rezki Yang Tuhan berikan... Macam mana pun TERIMA KASIH INSURANS TAKAFUL MALAYSIA yang memilih aku sbg salah seorg WINNERS dari 6000 org pemohon tahun 2011...

Happynye!

Klula aku yg pgg kunci tu mst da pengsan.....


Camne pun hadiah mmg berbaloi sgt... Time Kaseh TAKAFUL MALAYSIA!!!!

Popular Posts