Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Wednesday, November 30, 2011

Tinggal kenangan

Lepas kawin... kitorg duduk sendiri.. Aku ngan suami xpernah terfikir nak bela kucing... tapi entah macam mana 1 hari masa beli ikan kat pasar hubbyku terpijak seekor anak kucing...

Kesian aku tengok asyik mengiau jer... Jadi aku & hubby ambil keputusan untuk bela si kenit tue... Jadi mula lah perubahan hdp kami... Hubbyku sibuk siapkan tempat tidur, tempat kucing nie be.... hehehehe..
Macam2 lagi la...

Bermulalah episod binatang peliharaan kami nie... Ade yang nama putih, belang, kiko, garfield, pussy, kenit dan sebagainya..

Tapi semua tue tinggal kenangan.. Kucing yang aku paling sayang namanya kenit...cukup cerdik... kadang perangainya dah macam manusia.... Aku rindu kenit....


punyerla mengada si omel nie... nak tido kat ats bdn kiter jer....


tengokla tue... terhegeh2 kan... hehehehe




Omel n Kenit... Jealous tengok aku berkemas barang untuk baby.. Masa nie aku tgh prgnant.. 2 ekor nie xnak turun dr bekas nie.. puas dah dihalau turun... naik balik....!!!


ontok jer..... ckp org N9....

Ha nie dia hero sbnr kucingku....!!! SI KENIT!!! Tp dah xberapa nak kenit lagi dah...hehehehe



nie br 3 ekor ade sekor lg merayau... KIKO nth mana la merayapnyer.... Jgn heran pula kucing aku semunya jantan tapi xtaula ape habit anak2 kucing yg lain nie.. suka sgt menyusu kat kenit.. Mungkin kenit besar kot.. Jd dorg ingt kenit mak diorg.. hahahahaha







Popular Posts