Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Wednesday, August 6, 2014

IPAD 2 Ku musnah setahun yang lepas....

Alkisahnye..raya tahun lepas.2013 ipad ku hancus gara2 anak kesayangan kami...
Imran lah imran...loteh memikir ea... 

Sebenarnye nak jadikan sebab je tu.. banyak kali dah jatuh tp yg kali ni mmg xleh diselamatkan lgsg..

RETAK 1000000000000.....xxxxxx

Dah xtau nk cte dah....

Bermulalh episod aku mnggugel kt mn kedai repair ipad yg murah.... stp kl aku tnye... sume cakap minimum rm500...

disebab kn RM500 tu jg la.. Darling aku sanggup pki cellotape berlapis2 takut serpihan kaca ipad tu kua ms ank aku tgh men benda alah tu....

Dan pada Tarikh keramat 27 Julai 2014...hehehehehe
ada la dpt rezki sikit..aku nekad pi tuka slps berjaya mengugel kdi yg murah kt pertama kompleks

smp je kedai aku la yg teruja..

setelah diamik kira segala kepunahan n kerosakkan serta kejejasan

maka inilah jawapan amoi tu

" i suda tgk ini ipad.. ini cermin satu latus lima puluh... rubber tepi suda losak.. kne tuka sekali nnt tara ngam jd tiga puluh.... i cek u punya wifi tara blh tarik kuat punya..klu u mau tuka dua puluh saja.. cover ipad u nak ka... so ofcourse ler aku nak.... ha blh la moi tuka skl...

so korg kira la... 150 + 30 +20 + 20 = 220..pandai x amoi ni rabakkan aku.. tp aku happy giler.. sbb dia wat mmg puas hati.. cpt n kemas... 

WAP IN TELESHOP 
Lot G88 Ground Floor
Pertama Complex
Jalan Tuanku Abdul Rahman
50100 KL

Person in charge: Ada

Office Number: 03-22028589 / 03-26975868
Handphone no: 012-2369916


info ni pun sbnrnye aku dpt kt blog ni... http://ummi-iman.blogspot.com/2013/06/repair-skrin-ipad-retak-pecah-di.html

tekun beno ayah imran harraz dgr penerangan amoi tu...hehehehe


kedainye agak berserabut...tp xpe..ketekunan ms bekerja tu yg kte nak...sbb hasilnyer....hehehehhe mcm yg aku pki skrg ni la... layanan dia mmg ok....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts