Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Monday, March 31, 2014

NUKILAN KASIH ISTERIMU



27 MAC 2010...TARIKH AKADKU.....
  1. Allah S.W.T temukan kte dgn cr yg xdirancang & xdiduga. Tp pertemuan inilah yg mngikat ksh syg kte hingga ke hari ini.

    Hidup dgnmu mnjdkn aku lbh matang dlm melayari bahtera yg kita bina bersama selama 4thn ini. Byk sungguh ujian..dugaan dan cbrn. Mana ada perkahwinan yg x ditimpa badai. Mustahil..

    Tapi aku brsyukur ke hadrat Illahi ikatan tu kekal hingga ke hari ini..

    Dlm tempoh itu juga la kau tunjukkan pdku kegigihanmu utk merubh kehidupn kte.  
  2. Kau XPERNAH mengeluh.. seperti aku.. perasaan putus asa xpernah ujud dlm fikiranmu selagi rezki ALLAH di depanmu. Kau sabar stp kali kte diuji. Menjadikn aku isteri yg lbh peka dgn kehidupn kte.

    Alhamdulillah..
    Aku nmpk pengorbananmu.
    Aku nmpk kesungguhanmu.

    Cuma aku terkilan. Dlm mgharungi khdpn yg serba sederhana ini...ada sahaja mahluk Allah yg xpernah merasa puas hati dgn apa yg kita nikmati.

    Kdg2 aku terfikir..
    Allah S.W.T jdkn srmua manusia tu sm. mgkn.terlbh sedikit ILMUNYA, AKALNYA, KECANTIKKANNYA... KESIHATANNYA..@ KEKAYAANNYA

    Bagiku xguna ada segulung DIPLOMA, IJAZAH, PHD, MASTER@ sbgnya klu otaknya sm besar dgn OTAK burung unta???? ILMU BYK TP KURANG AKALNYA.

    Buatmu insan prihatin
    aku bersyukur & berterima kasih.. disaat kejatuhan ini.
    madih ada yg sudi mmbantu
    Moga Allah S.W.T melimpahkn rezki yg xterhingga buatmu...DIK

    Aku hanya berpegg pd SATU. Aku prcy takdir yg Allah tentukn pd aku sklrga.
    Andaikata ada mhluk ALLAH S.W.T.. DI luar sana yg x berpuas hati... 
  3. Aku dan suami telah cuba sehabis baik. Selebihnya biarlah ALLAH S.W.T yg mnntukan.

    Aku berserah pdMU Ya Allah..
    Aku akur dgn janjimu Ya Allah..
    kerana Engkaulah perencana terbaikbg kami mahluk yg kerdil lg hina ini.

    UNTUKMU ABG.. Norazan Ishak
    Terima kasih kerana sntiasa menyayangiku & anak2.
    Terima kasih kerana sentiasa disisi kami stp kali aku memerlukn.
    Moga Allah S.W.T kekalkn hbgn n ksh syg kte ni hingga ke Jannah..
    Aminn..Yarabbal a'lamin

    HAPPY ANNIVESSARY YG KE-4 ABANG!!!!
    Nur..imran..harraz syg sbg ketat2.. hehehehe..
    nak kek...!!!

    Opppppssss!!!!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts