Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Tuesday, October 29, 2013

SelaMaT MeNyAmBut HaRi RaYa AiDilAdHa...!

ehemmmehemm..
tanggal 15 oktober 2013 yang lalu.. seluruh umat islam.. sibuk mmbezikn diri.. memasing sanggup meredah jem semata2 untuk balik beghaya bersama fmly kat kg.. 

Yang aku pula.. ghayer ngn suami n ank2 tersyg jer...
klu nak diikutkan memang bosan tp apakan daya... en.hubby da xdo cuti.. 
jadi dengan pasrahnya hati ini merelakan... (ceehhh poodaaaahhh!!!) sbnrnye trpaksa... hahahahah

so dlm ati ni berkata2...selamat peti ais aku thn ni...
xdela lg la stok myimpan tulg2 o kpl lembu yg dikorbankn tu..
yela...da nm pun xblk kg.. jd sape yg nk bagi kan...

Tapi..nth cmne... adik ipar aku ni punyerla baik ati..
siap blh cal tnye nak kpl x.. dia nk smpn kn dl...
terperanjat beghuk aku jdnye...silap xtrkorban sm jer mcm lembu2 tu..
adussssss!!!! 

jadi jumaat lps..kitorg pun pg la amik kpl lmbu tu...
untuk dilapah oleh en.hubby

tengokla kehebatan en.hubby ku....




bersungguh bona laki den menarah kopalo lombu tue..



 sbnrnye ms amik pic ni..tgn aku mggigil.. 1st time aku tgk dia wat mcm tu..
sllunye dia wat kg.. so aku xjoin sgt... tau2 da trtggl je sumenye...

en.hubby ckp otak n tulg pipi lmbu tu sdp wat ms lmk @ sup...
dia request msk sup...so untuk julung2 kalinye aku mskkn sup tulg kpl lembu..

sekuali besar la hasilnye... nsb bek la mak n ayh mertua aku dtg mggu tu.. jd dorg la yg perabihkn.. aku mmg xbrp mkn dgg lembu..

P/S:  Untuk my darling lps ni...jgn bw blk kpl lmbu lg yer... seriau den dibueknyo...




No comments:

Post a Comment

Popular Posts