Sesat Ke?..Nak Cari Aper tue....?

Monday, September 23, 2013

Dugaan Berpantang di bulan Ramadhan dan Syawal

So Hr ni 1st day msk keje stlh 3bln bercuti pnjg..
Pg tadi mcm sedih gak nk tgglkn si kecik.. mcm mn la dia kat rmh mamanye... harap2 k.lin xssh la nk ngasuk si kecik aku yg sorg ni..

Haraz n imran mmg bermasalah dlm bab mnyusu botol..
bab mnyusu ni nnt aku cte kt entry lain

Skrg aku nk habaq pasai pantang dlm bln pose n ghaye..
Mak ai.. paghah...mmg paghah...
Dugaan byk woi..thn ni xmerasa lgsg aku..my fav drink..
hehehehe air laicikang.. pergghhh... sedap tu..
tp apakan daya dlm pantang kan???? so pndg jer la wn.hubby mnm... huhuhuhuhu

jeng..jeng..jeng..
kl ni bersalin pantang sendiri..
My darling yg uruskan 100%
dari bab aku smp anak..

yang xthnnyer.. en.abg terkejar blk kje trs msk utk aku..
lauk nye ermm

1* lobak putih @ sawi masak tumis air
2* Ikan haruan masak sup
3* serunding ikan bilis (my mother in law yg buat)
4* ikan bilis yg dogoreng garing tanpa minyak
5* ayam masak halia lada hitam
6* sayur campur soon berkuah

hehehehehe..bukan senang nk tgk en.abg msk



 Inilah hasilnyer... boleh tahan juga... thanks darling...
 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts